معرفی استارتاپ ها

معرفی استارتاپ ها

به کسب و کارتان نظم دهید

به کسب و کارتان نظم دهید

نرم افزار حسابداری

بهسا نسل جدیدی از نرم‌افزارهای حسابداری است که تجربه تازه‌ای از حسابداری را به شما می‌دهد. خدماتی که بهسا دارد قطعاً می‌تواند مخاطبان زیادی را گرد خود آورد و این موضوع وقتی به behsaa.com مراجعه می‌کنید، کاملاً ملموس و قابل درک می‌شود. ایمان فرهادی بنیان‌گذار و مدیر تیم بهساست؛ گروهی که از نقاط مختلف ایران گرد هم آمده‌اند تا با ارائه نسل پنجم نرم‌افزارهای حسابداری به رونق کسب‌وکار‌هاکمک کنند. با فرهادی ۳۲ ساله که کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه تکنولوژی آلمان را دارد، درباره  بهسا و خدماتش به گفت‌و‌گو نشسته‌ایم.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 13 آذر 1398ساعت 16:50  توسط صابر احمدزاده 

زود فود،رستورانی در جیب

زود فود،رستورانی در جیب

مهندسی عمران خوانده و مانند بسیاری از جوانان امروزی شغلش هیچ ربطی به تحصیلاتش ندارد. سال آخر دوره کارشناسی بود که به پیشنهاد یکی از دوستان و با همکاری چندنفر از دوستانش ایده راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین را از سایتی انگلیسی الگوبرداری می‌کند، 

کسب‌وکاری برای فروش اینترنتی غذای رستوران‌ها، آن هم تنها با ۳ ‌میلیون تومان سرمایه اولیه. آن زمان اینترنت اوضاع مناسبی نداشت و حتی ADSL هم خیلی فراگیر نشده بود ولی این جوانان کارشان را شروع می‌کنند. چون: «عزممان را جزم کرده بودیم و می‌خواستیم غذای رستوران‌ها را به‌صورت آنلاین بفروشیم.» همین انگیزه موجب می‌شود که سعید لطفی به همراه دو بنیانگذار اصلی این وب سایت امین اژدرکش و مسعود زارعی علیرغم سختی‌ها فراوان سرانجام این مسیر را تاب آوردند و موفق شدند سایت زودفود یعنی اولین سایت سفارش اینترنتی غذا را به سال ۹۴ و نقطه فعلی برسانند.

+ نوشته شده در  شنبه 9 آذر 1398ساعت 12:52  توسط صابر احمدزاده 

استارتاپ های عراق شروع به کار کردند

استارتاپ های عراق شروع به کار کردند

 

اکوسیستم‌استارتاپی عراق سعی می‌کند همگام با کشورهای منطقه فعالیت کند. مدیران استارتاپی در عراق بیش از هر چیز نگران چالش‌های پیش‌رویشان هستند با این وجود قدم‌های بعدی خود را سریع‌تر برمی‌دارند.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 7 آذر 1398ساعت 13:07  توسط صابر احمدزاده 

استارتاپ‌های پرفروش لهستانی در سال ۲۰۱۹

استارتاپ‌های پرفروش لهستانی در سال ۲۰۱۹

استارتاپ‌های لهستان

اکوسیستم استارتاپی لهستان همچون گلی در حال شکوفایی است. استارتاپ‌های لهستان در سراسر این کشور پراکنده شده‌اند و تنها مختص پایتخت آن ورشو (Warsaw) نیست بلکه در شهرهای دیگر این کشور مثل پوزنان(Poznan)، کاتوویتسه(Katowice)، گدنیا(Gydnia)، وروتسواف (Wroclaw) نیز استارتاپ‌ها فعال هستند.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 6 آذر 1398ساعت 12:59  توسط صابر احمدزاده 

نیاز جوانان استارتاپی به تجربه کارآفرینان

نیاز جوانان استارتاپی به تجربه کارآفرینان

بنیانگداران دیجیکالا

هم بنیانگذار دیجی‌کالا پس از دریافت نشان امین الضرب در گفت‌وگو با «شنبه» از اهمیت تجارب بخش قدیمی‌تر کارآفرینان می‌گوید و اینکه اگر آن تجربه در کنار دانش استارتاپی قرار بگیرد، می‌تواند زمینه‌های مناسبی را برای رشد هر چه بیشتر کارآفرینی در ایران فراهم کند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 5 آذر 1398ساعت 13:21  توسط صابر احمدزاده 

بازار استارتاپ‌های سلامت

بازار استارتاپ‌های سلامت

 

هدف از برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی «مدلین‌ ریویو» انتقال دانش و ارائه آموزش‌ها و تجربیات تخصصی برای استارتاپ‌های سلامت و همچنین ایجاد شبکه میان ارکان مختلف اکوسیستم استارتاپی سلامت است

+ نوشته شده در  دوشنبه 4 آذر 1398ساعت 17:25  توسط صابر احمدزاده 

وینگ، استارتاپی برای حمایت از حقوق بشر

وینگ، استارتاپی برای حمایت از حقوق بشر

اوایل بهار سال گذشته، هیاتی از زنان حامی حقوق بشر، کار خود را شروع کردند و نام آن را وینگ گذاشتند. هدف وینگ حمایت از حقوق بشر و مبارزه با قوانین نژادپرستانه و خشونت است. آدری گلمن و لورن کاسان، بنیانگذاران وینگ هستند...

+ نوشته شده در  يکشنبه 3 آذر 1398ساعت 17:54  توسط صابر احمدزاده 

معرفی استارتاپ دیتاک

معرفی استارتاپ دیتاک

استارتاپ «دیتاک» استارتاپی است که قصد دارد به کسب‌وکارها کمک کند تا بتوانند از داده‌ها بهترین استفاده را کنند. دیتاک توسط امیرحسین عسگری به همراه امیراسماعیل محمود‌آبادی و ‌هامون محمدیان‌پور بنیانگذاری شده است.

امیرحسین عسگری متولد ۶۱ است و ارشد مهندسی برق و الکترونیک دارد. او می‌گوید: «ما قبل از اینکه دیتاک را راه بیندازیم، در همین حوزه فعالیت داشتیم و حدود۹ سال است که در حوزه بیگ‌دیتا و داده‌کاوی با نگاه تخصصی به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنیم.

ایده اولیه این کار در سال‌۸۹ شکل گرفت. در آن زمان طراحی سایت انجام می‌دادیم و به درخواست یکی از مشتریان پژوهشی را در فضای وب ایران انجام دادیم. پروژه به‌تدریج به درخواست مشتری گسترش یافت و تحلیل‌های آماری مختلفی به آن اضافه شد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 3 آذر 1398ساعت 17:49  توسط صابر احمدزاده 

دستبند هوشمند با تشخیص احساسات انسانی

دستبند هوشمند با تشخیص احساسات انسانی

کورینا ساس (Corina Sas)، محقق دانشگاه لنکستر در مورد دستبند Feel گفته است:‌ دستبند‌ Feel همانند بازخورد در دنیای واقعی می‌ماند، دستگاه ما مردم را تشویق می‌کند نسبت به احساسات خود آگاه باشند، برای احوالاتشان اسم بگذارند و دلایل تغییر احساسی‌شان را پیدا کنند. حتی به مردم می‌آموزد که چگونه احساساتشان را کنترل کنند.»

هدف اصلی مردم دنیا شناخت و آگاهی از احساسات در دنیای واقعی است

زمانی‌که از حال خود باخبر باشیم، رفتار‌های اشتباه خود را عوض خواهیم کرد یا به پزشک متخصص مراجعه می‌کنیم.

+ نوشته شده در  يکشنبه 3 آذر 1398ساعت 17:52  توسط صابر احمدزاده